marți, 20 septembrie 2011

Sapun de cafea cu propolis si argila

Cui ii place cafeaua de dimineata?

Eu sunt uneori fan, uneori prefer ceaiul verde dar nu despre preferintele mele vreau sa va povestesc acum.

Si sincer acest sapunel nu a aparut fiindca vroiam ceva bun si la dus, desi este....ci fiindca de gandeam noi la un sapunel pentru sportivi.
Adica ne-am documentat noi pe net si am descoperit faptul ca se recomanda cafeaua proaspat macinata ca avand efect antiperspirant. Apoi ce ar merge mai bine decat propolis pentru refacerea pielii si pentru un efect abraziv total l-am combinat si cu argila cosmetica.

Care este rezultatul? Un sapunel abraziv, ideal pentru pielea mai grasa sau pentru cei care depun efort, un sapun cu cafea...multa cafea si un iz exotic de ylang-ylang, o placere fie ca esti sau nu dependent de cofeina :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu